گروه ریاضی منطقه 7

ریاضی

   تهیه وتدوین :فرح سادات نقیبی

                                                                             دبیر ریاضی مدرسه ی هاجرـ منطقه ۷

                                                                              آموزش و پرورش شهر تهران

این طرح با هدف بهبود کیفیت یاددهی و یادگیری به اجرا درآمد.
با اجرای این طرح ،قوت ها و فرصت ها از یک سو و از سوی دیگر ضعف ها و تهدیدها شناسایی شده وفکرها و روش های ابتکاری و اقدامات ناشناخته نیز آشکار می گردد و در نتیجه تحولی مثبت ایجاد خواهد کرد.



این طرح با هدف بهبود کیفیت یاددهی و یادگیری به اجرا درآمد.

با اجرای این طرح ،قوت ها و فرصت ها از یک سو و از سوی دیگر ضعف ها و تهدیدها شناسایی شده وفکرها و روش های ابتکاری و اقدامات ناشناخته نیز آشکار می گردد و در نتیجه تحولی مثبت ایجاد خواهد کرد.

اهداف کلی کارگاه حضوری "حضوری-میدانی-حضوری"

1-آموزش روش مساله یابی و حل مساله به بازدید کنندگان و بازدید شوندگان (مذاکره)

2- یاددهی و یادگیری روش های مناسب اجرایی در خصوص مسایل مربوط از طریق تبادل و تعامل تجربه.(مصاحبه)

الگو گرفتن از روش های ابتکاری و اشاعه آن.(مکاشفه)

4-آموزش نحوه ی نظارت صحیح(مشاهده)

 

لازم به ذکر است که این کارگاه در سه مرحله اجرا می گردد.

مرحله اول :سه شنبه17/9/88 از ساعت 16-14:30 مدرسه راهنمایی هاجر

مرحله دوم:مرحله بازدید از مدارس در مدت دو هفته

مرحله سوم:ارزیابی نتایج در تاریخ سه شنبه15/10/88 از ساعت 16-14:30


برچسب‌ها: کارگاه آموزشی, حضوری, ميدانی
نوشته شده در یکشنبه هشتم اردیبهشت 1392ساعت 21:40 توسط فرح سادات نقیبی|


آخرين مطالب
» سبک یاد گیری و ساختارگرایی به عنوان نظریه ای
»
» تعریف اهداف دوره
» اهداف ساحت ها به تفکیک دوره های تحصیلی
» شايستگي‌هاي مورد انتظار در پايان دورة تحصيلات رسمي در حوزة يادگيري رياضيات
» بارم بندی کتاب ریاضی هشت
» ریاضی 8
» ارایه تجربیات اموزشی کتاب هشتم
» تبریک سال تحصیلی جدید
» نمونه سوالات پیشنهادی ریاضی دوره اول متوسطه
Design By : Pars Skin